Äh

publicerad den 2007-07-06 kl 17:55:59 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Heej ! Idag är jag på riktigt deppar-humör. Jag bara tänker på att alla andra har någon annan än mig som betyder mer. Som den hellre ringer. Och jag menar inte att alla borde ringa mig först, men det skulle vara kul om det fanns en i denna värld som gjorde det.
Dessutom har jag känt mig dålig hela dagen. Jag hade skitont i huvudet igårkväll, och det fortsatte imorse. Sen märkte jag att jag började svettas och tyckte att det var jättevarmt fast innerst inne frös jag. Det kändes jätte skumt. Men jag hade ingen hög feber, bara 38 grader. Fast det är ju ändå feber. Jag som skulle ha varit med Alex idag ! :( Vi får göra något nästa vecka istället. Vi måste göra något nästa vecka. Innan jag åker till Falkenberg i alla fall. Men på torsdag ska dom börja packa och flytta grejer ! Hennes mamma har träffat en ny man så dom ska flytta ihop ! Så nu ska dom flytta till ett hus, och jag är så glad för Alex skull ! <33
Simon, min 13-årige bror, fick plötsligt ett ryck och ville göra flätor på mig idag. Han kan vara riktigt skum ibland.. Men eftersom att jag skulle duscha så tog jag ut dom innan jag duschade. Nu säger han att han ska fläta hela mitt hår ikväll. Yeah, right säger jag då.. Det kommer ta en hel dag att fläta hela mitt hår, han kommer inte klara det på en kväll. Men mamma var iväg och hyrde film, Babel med Brad Pitt. Jag undrar om den är bra. Vi får väl se. Nu tror jag att vi ska äta.. Fast jag är inte direkt hungrig. Men ändå.

Bästa låten för tillfället: A way back to love - Sarah Dawn Finer

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback