Dagarna går

publicerad den 2007-07-11 kl 15:12:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Idag är det.. tisdag. Eller är det onsdag ? Det är nog onsdag.. Hmm.. Jag vet att det var måndag när vi hämtade Harry Potter biljetterna. Och det var inte igår. Så då måste det vara onsdag idag. Vad konstigt, att inte ens veta vilken dag det är direkt. Men nu spelar det ju ingen roll vilken dag det är. Alla dagar ser likadana ut. Oavsett om det är tisdag eller lördag. 
Jag har inte bloggat på några dagar, tror jag. Jag har liksom inte lust. Jag tror att det är för att jag inte får något tecken alls på att det är någon som läser. Inga kommentarer alls. Då känns det som att man skriver till ingen, då blir det plötsligt patetiskt. Men å andra sidan, varför skulle någon läsa just min blogg. Det finns så många 100 000 bloggar på nätet. Varför just min ? Nej just det. 
Jag saknar mina älsklingar så otroligt mycket. Jag träffade ju Dodds och Mirre i måndags, och det var superkul ! Men Nea har jag inte träffat på mer än en vecka nu, hon är fortfarande kvar i Båstad. Men hon kommer hem imorgonkväll. Mirre är i Falköping nu och kommer hem på fredag innan bion. Så det är Dodds och jag som är hemma. Imorgon ska jag kanske till Skansen förresten. Men jag vet inte.. Jag trodde att det bara skulle vara jag, mamma, Anton, Anna, Patrick, Jim & Elin. Men nu blir det vi plus Patricks alla systrar, hans mamma, Annas mamma och pappa plus min mormor. Det blir för många för min smak. Jag som inte ens gillar att gå på Skansen. Det är otroligt tråkigt där. Och nu när alla Patricks systrar är med är jag i underläge när det gäller Elin.. Då finns det så många andra som vill köra hennes vagn, hålla i henne och mata henne.. Och varför ska jag följa med då ? Det finns ingen som uppskattar mig om jag följer med imorgon. Fast vad ska jag annars göra ? Vara hemma med pappa som bara snickrar på verandan hela tiden ? Neej, skulle inte tro det. Det får bli Skansen ändå. Jag kanske kan få med mig Dodds ! Jag måste ringa henne ikväll och fråga :) Jag är så smaaart, haha. 
Nu är mormor hemma hos oss, mamma skulle in till stan för att träffa några gamla kompisar. Men Anton sover nu, så det är ganska lugnt. Men nu tror jag att jag ska ta och läsa lite. Mormor sitter här bredvid och jag vill inte direkt att hon läser det här. Tänk om mamma och pappa läser min blogg ?! Okeeeej, lite konstigt tanke kanske.. Äh, skit i det. 

//Carro  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback