Fredag !

publicerad den 2007-07-13 kl 10:19:51 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Idag är det äntligen fredag och jag ska på biiiiiio ! Hihi *fniss* Klockan är 10:08 och jag har precis ätit frukost efter att ha blivit väckt av mamma och Anton vid halv 09:30. Ganska soft faktiskt att bli väckt av lillebrorsan med pussar. Inte alls som när han stormar in, tänder lampan och börjar spela på min keyboard.. Då är det inte lika kul. Men i alla fall. Idag ska jag se Harry Potter och Fenixorden med Nea, Mirre & Dodds. Planerna ändras hela tiden, men för tillfället blir det så att Mirre stannar kvar i stan efter att hon har kommit med tåg till Centralen (hon kommer hem från Falköping) och så möter hon Dodds 13:30 vid Medborgarplatsen. Nea och jag åker in så att vi är där 14:30 och går då för att köpa godis på ICA, hahah ;'D Sen träffas vi nere vid bion. Men det där kan ändra sig ganska många gånger på.. 5 timmar.
Som det är nu så ska jag duscha och klä på mig, packa lite mer.. Snacka med Nea kanske, och sminka mig. Det kommer ta mig ungefär 3 timmar, seg som jag är. Sen är det mot bussen som gäller. Jag måste köpa nya Veckorevyn idag ! För att ha tills bilresan imorgon alltså. Det kommer ta typ 8 timmar eller nåt.. Om inte mer. HATA ! Haha.. Och det är typ översvämningar där nere. Kul. Verkligen. Förresten ! Jag har lagt in en video på youtube som ni måste checka ! Annars blir jag leeedsen.. 
http://youtube.com/watch?v=OAEs7MwSwkY

Bästa låten för tillfället: Pain - 3 days grace

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback