Godmorgon !

publicerad den 2007-07-03 kl 10:42:35 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej och godmorgon ! Jag somnade kring halv ett i natt efter att ha läst om Mischa Barton i nya VR och några sidor i Svinalängorna. Den boken är verkligen inte rolig. Men jag måste läsa ut den. Jag har kommit till sidan 119, och det är bara 260 sidor allt som allt i boken. En väldigt kort bok för att vara mig. Men jag har faktiskt en läsdagbok ! Jag fick den i julklapp, och i den skriver jag om alla böcker jag har läst. Himla bra för minnet faktiskt. Annars glömmer jag lätt böckerna.
Nu är det ganska soligt ute, men det ska tydligen bli regn i eftermiddag. Jag gillar inte regn. Inte just nu i alla fall. Jag vill träffa Dodds. Det kom jag på bara sådär. Efter att ha läst hennes gulliga små kommentarer, haha.
Jag tror att jag ska klä på mig (jag sitter nu i pyjamas), gå ut och sätta mig i hammocken och lääääsa. Men jag kan inte sitta i solen.. Jag har börjat med ett medel mot finnar, och om man är ute i solen då så bleks huden där man har tagit på medlet. Inte bra. Därför får jag sitta i skuggan. Men sånt är livet. Jag blir hellre av med mina finnar än blir brun i fejset. Hehe.. Men vi hörs senare !

Bästa låten för tillfället: We are the world - USA for Africa

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback