Ingen rubrik

publicerad den 2007-07-04 kl 23:25:02 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Jag har precis kommit hem från Heléne & Micke, det var riktigt trevligt faktiskt. Amanda & David kom efter ett tag :) Dom är så roliga när dom tjafsar som ett gammalt gift par fast dom bara har varit tillsammans i lite mer än ett år. Så gulliga. Nu har jag precis bestämt med Alex att vi ska vara på fredag :) Eller kanske i alla fall. Hihi <333 Jag måste berätta någon gång om mina underbara polare. Kanske imorgon. Fast då ska jag till stan med mamma, mormor & brorsorna. Därför måste jag gå och lägga mig nu. Haha..

Bästa låten för tillfället: Flickan Ovanpå - Sara Löfgren

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback