Intressant liv

publicerad den 2007-07-03 kl 13:21:18 i kategorin Inredning l Kommentera (0)

Heej ! Jag har tänkt på en sak. Jag har egentligen inte alls ett intressant liv. Det händer inget särskilt i mitt liv som få andra upplever. Jag uppträder någon gång då och då i skolan och på allmäna platser, men det är inget jätteintressant för omgivningen. Så varför skulle någon läsa min blogg ? Jag ser ingen anledning. Jag skulle inte läsa min egen blogg om jag hade varit någon annan. That's for sure. Men, men, om du nu skulle råka läsa det här av någon konstig slump så tackar jag dig. Haha, gud så moget. 
Nu är jag verkligen sugen på att göra om mitt rum, på riktigt. Jag har utvecklat ett hat mot den blåa färgen som är målad på mina väggar och skulle kunna spy på det otroligt stora skrivbordet som är i samma IKEA-serie som bokhyllan och garderoben. Men mamma säger att jag ska få göra om mitt rum, i sinom tid. Haha, det vill säga om sisådär 6 månader eller nåt. Jag måste be pappa bygga en ny garderob till mig. Han byggde en förut till mamma, och jag vill ha en likadan, fast större. Garderoben jag har nu ser ut som en stor jävla klump med ett barnsligt utseende. Jag måste lägga in en bild på den. 

 image2
Visst är den hemsk ? Jag tycker det i alla fall. Dessutom vill jag ha en större säng. Just nu har jag en 90-säng. Jag vill ha en 105- eller 120-säng. Utan några himla ramar eller vad det är på min nuvarande. Det är typ en dagbädd eller vad det kallas. Det ska kunna vara en soffa på dagen, men jag använder inte den som soffa, bara som säng. Så då är det väl lite onödigt att ha en sån ? Dessutom ser den otroligt barnslig ut med hjärtan. Jag måste lägga in en bild på den med.

image3
Den är lika hemsk den med.. Tycker jag. Nu tror jag att jag ska surfa in på lite sidor om smink, kläder och inredning. See you later !

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback