Ooops

publicerad den 2007-07-04 kl 15:25:20 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Klockan är 15:19 och jag har fortfarande inte klätt på mig. Jag går fortfarande runt i pyjamas. Inte bra. Intressant liv jag har. Verkligen. Nää, nu får jag ta att rycka upp mig. Fast, jag har bara 25 sidor kvar i Svinalängorna. Jag borde nog läsa ut den först. Hmm, aa. Så får det bli. Sen måste jag duscha, klä på mig, sminka mig osv. Jag tror vi skulle vara hos Heléne och Micke 18:30 eller nåt. Undra om vi har en hyrbil nu.. Våran har ena dörren pajat ut totalt på. Eller inte pajat ur, men det går inte att öppna förardörren innifrån. Så man måste alltså öppna fönstret, öppna dörren och sedan stänga fönstret igen. Men elhissen till fönstret gick också sönder förut.. Våran bil bara går sönder. Och dessutom är den för liten. Om man är en familj på 5 personer kan man inte ha en bil där det bara får plats 5 personer. Det är hur trångt som helst ! Speciellt med Antons otroligt stora barnstol.. Hata.

Bästa låten för tillfället: Fix you - Coldplay

//Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback