Snart bär det av

publicerad den 2007-07-03 kl 19:34:31 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Heej ! Snart bär det av till Mirre. Eller om ca 20 min. Jättekul tycker jag, en anledning till att sminka sig. Jag älskar verkligen att sminka mig, men det är ganska onödigt om man bara ska vara hemma hela dagen och läsa. Därför tycker jag att det är roligt att sticka iväg någon annan stans, just för att det är en anledning till att sminka sig. Haha.. Nog snackat om det. Ikväll är det Allsång på Skansen ! Det är kul ! Ganska i alla fall. Ibland. Nu tror jag att jag ska lösa ett av VR:s korsord. Puss på er !

Bästa låten för tillfället: Destiny - Marija Serifovic

//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback