20 december

publicerad den 2008-12-20 kl 16:52:00 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Idag är det lördag och jag har städat. Inte så kul men nödvändigt. Man vill ju inte att det ska vara stökigt under julhelgen.
Jag känner mig tämligen tom efter att ha läst ut Breaking Dawn, nu finns det ju liksom ingen mer bok att köpa. Jag kan i och för sig köpa Eclipse, eller Ljudet av ditt hjärta som den heter som svenska, för den lånade jag bara av Fille. Men vem vet, jag kanske får den i julklapp? Man kan alltid hoppas.
Det känns som att det är långt kvar till julafton. Jag vet inte varför. Det är nog för att jag inte har något planerat dom här dagarna innan julafton. Jag kanske ska på någon musikal som en tjej i min italienskagrupp är med i imorgon. Men jag vill inte åka ensam, jag ska nog fråga någon.
Nu tänkte jag hämta lite glitter från vinden och försöka få lite julstämning i mitt rum. Som det är nu är det bara en stjärna i fönstret och två ljus på skrivbordet med lite stjärnor. Jag vill ha glitter!

Bästa låten för tillfället: Freak out - Avril Lavigne

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback