22 december

publicerad den 2008-12-22 kl 22:20:27 i kategorin Youtube l Kommentera (0)

Tjenixen!
Hahah, så töntig man kan låta. Jag har precis kommit hem från stan, jag var där med Dodds & Mirre. Jag såg Twilight för andra gången! Jag är så fruktansvärt kär i Robert Pattinson! Det borde vara olagligt att vara sådär snygg. Jag är fullkomligt allvarlig. Och här kommer något som ni kanske inte visste; han äger på att sjunga också! Det kan fasen inte bli bättre!
Här kommer ett youtube-klipp med en låt som heter Let Me Sign och det är Robert Pattinson som sjunger och den är med i Twilight.



Ni skulle bara våga säga någonting annat än att det här är det bästa ni har hört på länge. Haha, I have a huge crush on him! Men nu ska jag ta och ladda ner Twilight Soundtrack till min iPod.

Bästa låten för tillfället: Gissa tre gånger? Let Me Sign - Robert Pattinson såklart!

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback