26 december

publicerad den 2008-12-27 kl 00:10:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag är fruktansvärt kär i Rob Pattinson för tillfället! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag googlar honom flera gånger per dag! Jag kan inte ens räkna alla gånger som jag söker honom på youtube och lyssnar på hans låtar i iTunes! Måste jag vara så himla töntig? Jag vill inte vara töntig. Eller jo, lite töntig, men jag vill inte vara så töntig så at jag har en huge crush på en kändis! Jag har aldrig varit i den här situationen förut. Tror jag. Någon snäll människa därute kanske kan prata förstånd med mig? 

Bästa låten för tillfället: Let me sign - Rob Pattinson

Ciao, 
Carro 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback