26 december

publicerad den 2008-12-26 kl 15:02:06 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Idag är det fredag, men det hade lika gärna kunnat vara tisdag, söndag eller torsdag. Alla dagar är likadana nu och det är jätteskönt! Jag har varit i Farsta Centrum och shoppat med Pillan idag. Det blev två linnen från BikBok, ett skärp från Lindex och en mugg som fungerar som en termos från Åhléns. Allt tillsammans för 223 kr. Jag älskar rea! Men jag hatar att vara i affärerna under rean, människor är helt sjuka. Vissa struntar fullständigt i folket runt omkring och bara går och tar klädesplagget man stod och tittade på. Och armbågar sig fram! Fan vad jag hatar sådana människor!
Idag börjar körslaget! Håll utkik efter Sthlms Estetiska Gymnasium!

Bästa låten för tillfället: Talk you down - The Script

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback