27 december

publicerad den 2008-12-27 kl 19:16:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ciao!
Jag släpade mig till centrum även fast jag var oändligt trött och shoppade lite idag också. Man måste ju passa på. På Ur & Penn köpte jag två par örhängen som båda var nedsatta. På Guldfynd köpte jag en ny klocka! Jag älskar den! Den har svart läderarmband, jättestor, rund urtavla med vit bakgrund och svarta siffror. Grejen som man ska skruva på för att ställa om klockan är jättestor. Den är jättesnygg! På Lindex köpte jag en ny BH också. Tråkigt men nödvändigt.
Idag har jag också shoppat kläder till min pappa med min pappa, haha. Jag klär min pappa, vilket är jätteroligt! Han har ingen aning om vad han ska köpa så jag bestämmer vad han ska prova och vad han ska köpa. Det roligaste är att han alltid kommer hem nöjd när jag har varit med honom och shoppat. Jag borde bli stylist, haha!

Bästa låten för tillfället: Decode - Paramore

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback