27 december

publicerad den 2008-12-27 kl 12:03:44 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Gomorron,
Idag är jag riktig seg. Pillan ringde och väckte mig vid elva! Sen fick jag somna om och klev upp för tio minuter sen. Jag ska försöka ta mig till Tyresö Centrum idag för att kolla rean där. Om jag ska hinna det måste jag nog sätta lite fart med tanke på att det blir mer och mer utplockat varje minut. Det hemskaste med rean är att det är oändligt långa köer överallt! Jag HATAR det! Då försvinner ju det roliga. Men nu ska jag ta och dra mig mot badrummet och göra mig iordning.

Bästa låten för tillfället: Let me sign - Rob Pattinson (jag är helt insnöad)

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback