29 december

publicerad den 2008-12-30 kl 00:50:33 i kategorin Mina bilder l Kommentera (1)

Hej,
Jag hade lite tråkigt så jag tittade igenom gamla bilder på datan. Det var fruktansvärt roligt med tanke på att jag har alltid hävdat att jag aldrig har haft en fjortisperiod. Ha ha ha säger jag till mig själv då. Här har ni bevis på att jag faktiskt också hade min fjortistid.



Hahah! Jag blir faktiskt lite förvånad när jag ser sådana här bilder, men tanke på att jag inte hade en tanke på att det bara skrek fjortis när jag väl tog bilderna. Alla bilder har inte jag tagit heller tror jag. Minst två är det kompisar som har tagit. Det är fruktansvärt egentligen. Hahahah! 
Imorgon tänkte jag fixa lite med bloggen igen. Börjar bli lite trött på det jag har nu. Men först ska jag till en audionom imorgon som ska stoppa lera i mina öron. Den formar sig efter mitt öra och sen gör dom öronproppar av dom! Det är stencoolt. Men det sägs att det är så tyst när man har leran i öronen att man hör sitt eget blod pulsa. Det är ju bara skitläskigt. Men nu ska jag sova. Jag måste upp vid tio imorgon för att hinna dit. 

Bästa låten för tillfället: Never think - Rob Pattinson

Ciao, 
Carro

 

Kommentarer
Postat av: Doddo
Haha öjöj! xD Så det kan gå! <3
2008-12-30 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback