29 december

publicerad den 2008-12-29 kl 13:34:33 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej!
Nu har jag äntligen beställt mina grejer från cdon.com! Det blev för ganska mycket pengar. Pappa ville också beställa när jag ändå höll på så vi beställde:

- Abba Albums (9 disc) [till mamma]
- Bourne Trilogy (4 disc) [till pappa]
- PS. I love you [till mig]
- Tillsammans är man mindre ensam [till mig]
- Markus Fagervall (Steal my melody) [till mig]

Det blev över 800 kr så då behövde man inte betala någon frakt! Det är ju bara helt bäst! 
Förresten snackade jag med Sebbe på msn igår, han är i Costa Rica. Han ska ta med lera från regnskogen hem till mig! Varför åker aldrig min familj utomlands på vintern till något varmt ställe? Jag skulle vilja åka till Mexico! Maten lär ju vara god i alla fall. 
Jag tittade på Tillsammans är man mindre ensam igen imorse. Haha, jag är helt hopplös. Nu ska jag ta och sticka på min halsduk, haha. Tönt som jag är. 

Bästa låten för tillfället: I was broken - Rob Pattinson

Ciao,
Carro
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback