10 mejl,

publicerad den 2008-02-13 kl 19:57:07 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Alltså jag får typ minst 10 mejl per dag från facebook om nya "notifications", "Mohammad wishes to date you", "Ryan Finnigan has shown interest in you" och jag vet inte vad! Och det var en 57 årig gubbe som ville bli vän med mig! Som jag inte kände! Usch. Idag hände ingenting särskilt i skolan, förutom att vi fick gå ut och gå istället för mentorstid för att Maggan inte var där på förmiddagen. Dodds och jag gick och läste typ sexåringarnas tipspromenadfrågor. Det var faktiskt otroligt roligt, det var frågor som "Vilken dag kommer efter onsdag? Tisdag, torsdag eller lördag?" och "Vad gör igelkotten på vintern? Jagar ormar, sover eller åker skidor?" XD Superroligt! Men jag hade ont i huvudet hela dagen, jag är så stressad nu. Därför borde jag plugga istället för att sitta här och blogga, men jag måste göra mitt gymnasieval idag, annars kommer sajten bli överbelamrad. Efter skolan åkte jag med Dodds till centrum, vi satt där och åt glass, hahah, sen gick jag till mormor och hon gick till sin tvärflöjtslektion. Efter typ två timmar gick jag till samma ställe som Dodds hade gått till tidigare, fast jag skulle ha sångensemble. Vi övade på improvisation! Mycket givande faktiskt. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback