Here I am

publicerad den 2008-02-26 kl 08:48:41 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan och godmorgon. Jag har inte bloggat på ett tag. Det kan vara för att jag inte har suttit vid datan på flera dagar, även fast det är lov! I lördags var jag ute med mamma, pappa och Anton i skogen, faktiskt väldigt mysigt. I söndags gjorde jag typ ingenting. Jag bara slappade hela dagen. Jag behövde det. Igår var jag med Pillan hela dagen. Först gjorde vi inte så mycket, bara pratade och så, sen åkte vi till Pillans kusin Nina och hennes pojkvän Jocke som precis har flyttat in i sitt nya hus. Det var jättefint, men det låg ända borta i Tullinge, vilket tog ett tag att åka till. Nina och Jocke försökte hjälpa Pillan med matten, men det slutade med att jag gjorde det istället när vi kom tillbaka därifrån. Sen kom mamma och hämtade mig för att jag skulle hinna se Anna Pihl som började klockan åtta. Sen var det Cityakuten vid nio. Nu är det tisdag morgon och jag sitter vid Simons data. Vet inte riktigt varför. Han sover hos Gustav så det var ingen här inne. Just det! Igår fick jag min kallelse till Södra Latin!!! Det kändes jätteläskigt! Jag ska dit måndagen den 10 mars klockan 15-16. AAHH! Jag har inte ens bestämt låt än! Om dom tycker att jag är intressant måste jag göra ett till prov! Det är då jag ska sjunga a-vista. Vi har ju precis börjat lite smått med det på sånglektionerna. Men jag hoppas att det går bra på proven. Mirre fick två av sina kallelser i fredags! Tänk om jag får en till idag! Det är så himla läskigt. Jag hinner alltså bara ha EN ENDA SÅNGLEKTION innan provet är! HJÄÄÄÄÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback