Ikea idag!

publicerad den 2008-02-09 kl 23:22:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Idag har jag varit på Ikea med mamma! Jag köpte fyra nya kuddfodral och en helt ny liten kudde, en filt, en multihängare till garderoben och två ljus som doftar vanilj. Jag är faktiskt väldigt nöjd med mina inköp :) När vi kom hem hade mamma och pappa fått för sig att vi skulle möblera om i vardagsrummet, så nu har vi flyttat soffan och TV:n. Vi ska typ köpa andra bokhyllor också, och så snackar dom om att måla om luckorna i köket :S Alldeles nyss skulle vi ju flytta, men jag är glad att dom har kommit på andra tankar. Nu ska jag fortsätta att titta på Titanic. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback