Läxor, piss off

publicerad den 2008-02-05 kl 16:29:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag orkar inte med mina läxor. Jag hatar tyska! Jag kommer aldrig använda det! Usch! Fast det tar inte så lång tid att lära sig 16 glosor.. Måste försöka i alla fall. Men idag var faktiskt den bästa dagen på länge. Det är egentligen väldigt konstigt för vi hade nationellt prov i svenska och muntlig redovisning i SO, men allt som gör att det inte är en helt vanlig skoldag är bra. Dessutom hade jag väldigt kul med Josse, Amanda och Bella, speciellt när vi skulle skriva en historia på svenskan :'D Jag har nog inte varit på såhär bra humör på flera veckor. Fast jag vet att det går väldigt mycket fram och tillbaka. Ikväll kan det mycket väl vara så att jag tycker att dagen är hemsk och att jag bara går och lägger mig. Det vet man aldrig med mitt liv. Idag är det fettisdagen! Jag köpte semlor till mig, mamma, Simon & Anton på vägen hem, väldigt gott. Jag bokade också tid hos frisören nästa fredag. Jag vet inte ens hur jag ska klippa mig, det vet jag aldrig förrens jag sitter i stolen framför spegeln. Nu ska jag lära mig tyskaglosorna, plugga lite på engelskaglosorna och lyssna på lite musik. Ikväll ska jag på kören också. Eller om typ 1 ½ timme ska jag gå. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback