Spöket Laban

publicerad den 2008-02-10 kl 14:10:56 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Idag har jag varit på bio med mamma, Anton, Anna & Jim, och Jims kompis Emma och hennes pappa Micke. Vi såg Spöket Laban, haha. Det var första gången Anton var på bio, men filmen var bara 45 min lång, och det var bara i Forellen. Anton satt i mitt knä och höll för ögonen XD Efter filmen åkte vi till McDonalds och åt lunch. Jim & Anton lekte i deras nya lekrum med klossar och grejer. Sen gick vi ut och dom åkte rutschkana typ 20 gånger. Hur kan det vara så kul att åka samma sak så många gånger? :P Nu har vi varit hemma en stund, jag måste plugga lite. Jag har typ 20 sidor i NO-läxa tills på torsdag och jag har inte ens kollat på det. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback