Anton-dag

publicerad den 2008-06-25 kl 21:43:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Idag har varit en Anton-dag, jag har passat Anton hela dagen. Jag vaknade vid 10 och det fortfarande tyst i hela huset! När jag gick upp för att titta om Anton var vaken satt han i mammas och pappas säng och tittade i en bok, supersöt. Sen åt vi frukost, klädde på oss och gick sedan till Vi för att köpa bröd och ost. När vi hade gjort det ville Anton inte gå hem utan han ville absolut gå hem till Pillan, så vi gick dit. Där åt vi lunch bestående av mackor, Coca Cola och glass. Sen gick vi vidare till en lekplats i närheten. Vi kom hem igen vid två. Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Eller jo förresten, jag har fixat Rönnbackens Sånghäfte! Hahah...

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback