Fan för cancer

publicerad den 2008-06-23 kl 21:11:05 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Såg nyss ett nytt avsnitt av Extreme Home Makeover och de var hos en familj med en flicka som hade cancer. Hon hade tappat allt hår och i vissa stunder ville hon bara dö. Trots det så ville hon hjälpa andra barn som också var sjuka och delade därför ut gosedjur på sjukhuset. Hon var bara 8 år. Jag känner inget barn som har eller har haft cancer, men jag kännr vuxna som har och har haft cancer. Jag vet att det är en hemsk sjukdom och jag förstår inte varför den finns. Jag hatar den. Om det fanns någonting jag kunde göra för att förhindra cancer så skulle jag göra det. Fan för cancer.

Annars har min dag varit ganska alldaglig. Jag gick upp sent, tittade på TV och läste. Vid tre hämtade jag Anton från dagis och gick med honom till Vi för att köpa glass. När vi väl var hemma bakade vi muffins med blåbär och smultron i, supergott. Imorgon ska jag jobba från 13 till 15. Sen ska jag åka till Farsta Centrum och träffa mamma. Nu ska jag titta på någon deckare på TV.

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback