Inget besked ännu

publicerad den 2008-06-26 kl 18:55:03 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Det visas fortfarande inget besked om vilket gymnasie jag har kommit in på på gymnasieintagning.se. Jag blir väldigt irriterad med tanke på att jag väldigt gärna vill veta. Idag har jag jobbat från 13:30 till 15:30, det var otroligt tråkigt, som vanligt. Idag hade vi allsång som jag hade fixat och jag tappade bort mig med pianospelandet en gång men annars gick det ganska bra. En tjej som jag jobbar med svimmade i hissen. Det var skumt. Nu har jag bara ett pass kvar för det är ett dubbelpass! Vi ska till Skansen på tisdag och jobbar då från 11:00 till 15:00. Det känns betydligt roligare än att slösa bort 2 dagar med 2 timmarspass. Nu är jag alltså ledig fredag, lördag, söndag och måndag! Yeah! Nu ska jag bara sätta mig med min bok och läsa ett tag. Jag lär blogga en gång till ikväll när jag har fått reda på vilket gymnasium jag ska gå på.

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback