Lov och inget planerat

publicerad den 2008-03-26 kl 22:13:43 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Nu är det påsklov men jag planerar inget alls. Det är både skönt och tråkigt. Jag vet inte om jag har skrivit det här i ett tidigare blogginlägg. Det kändes bekant när jag skrev det. Men jag var i alla fall i centrum med Mirre idag. Vi åt lunch, shoppade lite och tittade på balklänningar. Inte tänker jag köpa min på Paris Nytt, det är en sak som jag har kommit på idag. När vi var inne på H&M blev det strömavbrott i hela centrum! Otroligt spännande att gå omkring i ett mörkt centrum. Synd nog blev vi utskjussade från H&M. Vi träffade Sara där förresten! Mycket trevligt.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag vill göra något men vet inte riktigt vad. I vilket fall lär jag inte planera något ikväll med tanke på tiden men jag kanske får tag på någon imorgon. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback