23 november

publicerad den 2008-11-23 kl 19:05:29 i kategorin Shopping l Kommentera (0)

Jag vet inte vad som är med mig!
Jag har inte bloggat på 2 veckor och jag vet inte ens varför. Det har bara inte blivit så. Det kan vara för att familjen bara har en data att dela på när jag är väldigt van vid att kunna sätta mig vid datan i tid och tid när jag hade en egen på mitt rum. Den har tyvärr gått sönder så jag önskar mig en ny i julklapp. Om jag inte får det ska jag minsann köpa en själv. Jag har ingen aning om hur jag ska få pengar till det, jag får väl extrajobba på lovet.
Snart är det jul! Det kom som ett slag i ansiktet igår när jag vaknade och det var snö. Vad fasen ska man ha på sig för skor då? Jag var på IKEA i fredags och köpte ett porslinsfat att ha mina fina blockljus på, ett svart tidningsställ som man sätter upp på väggen och en väggdekoration. Här kommer bilder!

   
     
Det är ganska självklart vad som är vad så jag skriver inte beskrivningar. Idag var jag i Alby i Tyresö och åkte pulka med min lillebror, mamma, pappa, Anna, Patrick, Jim & Elin. Barn är så himla söta i hjälmar! Efter det åkte vi till Handelsträdgården för det var någon liten marknad där. Jag och mamma storhandlade, som vanligt. Vi köpte 10 svarta stenar för att göra dekorationer med, två svarta ljusfat, två nya pepparkaksformar och massor med blommor och andra växter som man kan göra julgrupper med. Jag har redan gjort en och ställt in på mitt rum men två hyacinter, en mini-en (ett väldigt litet träd, du vet?) och en skum liten växt som jag inte vet namnet på.
Nu borde jag verkligen göra min läxa som jag har i estetisk verksamhet, men om jag minns rätt var det inte en så stor läxa. Imorgon har vi konsert i Uppenbarelsekyrkan kl 19! Kom dit om du vill. Nej förresten, kom på fredag istället samma tid. Då ska jag sjunga solo och det vill du väl inte missa? Hahah, det vill du nog.

Bästa låten för tillfället: Bright Eyes - Art Garfunkel

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback