3 november

publicerad den 2008-11-03 kl 22:10:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag har varit på ovanligt bra humör idag! Första dagen i skolan efter lovet, men jag känner att jag blir verkligen piggare av mina promenader som jag går sisådär varannan dag, ibland oftare. Önskar bara att någon annan än mamma ville följa med mig. Jag kom på att jag precis har missat Cityakuten! Helvete också. Jag kom hem från min promenad efter 21 men tänkte att jag bara skulle skriva ett litet, kort blogginlägg innan TV-tittandet. Så blev det inte. jag fastnade på aftonbladet.se. Jag är verkligen sjukt insatt i presidentvalet! Jag kommer lätt sitta uppe på valvakan imorgon natt.
Jag måste prata med Åsa imorgon också, det var ju ett tag sen jag hämtade flickorna. Jag blev sjuk, sen åkte dom utomlands tror jag, och förra veckan var det ju lov.
Nu ska jag ta och göra någonting annat än att sitta vid den här burken. Jag borde nog plugga till samhällsprovet som jag har imorgon.

Bästa låten för tillfället: Out here on my own - Irene Cara

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback