5 november

publicerad den 2008-11-05 kl 14:33:54 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (0)

Hej,
Fan vad jag hatar mitt liv just nu. Jag bloggade inte igår för det hände en grej som jag inte tänker skriva här men dom som behöver veta det vet det. Jag mår så jävla dåligt nu. Jag har inte blivit våldtagen, det är flera som har frågat det. Det känns som att jag lever någon annans liv nu. Fan.
Pillan försov sig imorse och hade friluftsdag idag så hon struntade i att åka, hon kom hem till mig istället. Mamma och Anton är lediga den här veckan, så jag, Pillan och mamma satt i köket och drack kaffe och pratade. Nu har hon gått hem igen, hon skulle möta sin halvbrorsa (min halvkusin) vid bussen. Mamma och Anton har precis gått ut på en promenad, så nu är det första gången jag är helt ensam tror jag.
Jag ska hämta Elin & Emma kl 16 i Strandskolan, det har jag sagt att jag ska göra så det kan jag inte direkt ändra på. Men jag tänker inte gå dit själv, mamma får gå med mig.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback