19 oktober

publicerad den 2008-10-19 kl 15:37:24 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan svejsan,
Har inte bloggat på ett bra tag, jag har varit sjuk. I måndags började jag spy av mitt penicillin, sen spydde jag måndag, tisdag, onsdag och torsdag. DÅ sa doktorn att jag inte behövde fortsätta ta medicinen. Istället har jag fått något som man typ ska pensla direkt på huden. Det är tydligen bra mot finnar också! Hoppas att det hjälper.. Jag var alltså bara i skolan i fredags. Igår var jag faktiskt på Alby friluftsgård i Tyresö med mamma, pappa, Anton, Linnea, Hasse och lilla Alice och gick 4 kilometers-slingan. Sen fikade vi på cafét där, det var faktiskt jättemysigt. Jag tonade mitt hår alldeles själv igår också! Nu är jag brunett! Haha, men jag trivs faktiskt som brunett, jag har ju varit det förut. Men jag måste erkänna att det blev mörkare än vad jag hade tänkt mig. Idag segade jag hela morgonen, till mammas stora förtret. Nu har jag suttit och skrivit färdigt mina läsloggar till Flyga drake som ska lämnas in imorgon, jag ska bara skriva ut dem. Jag måste också plugga matte för jag har prov på tisdag, blä för det. Men snart är det höstlov! Det är bara måndag, tisdag, onsdag och torsdag kvar för på fredag är det studiedag! Moahahaha!
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback