23 oktober

publicerad den 2008-10-23 kl 20:14:26 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Hej!
Nu är det höstlov! Fasiken vad skönt! Jag kan sova hur länge jag vill imorgon. Det kan förmodligen inte du för du har förmodligen inte studiedag imorgon om du inte går på STEG, hihih. På samhällskunskapen fick vi lära oss hur man gjorde fotnötter! *asgarv* För er som är trögfattade menar jag en fotnot. Det var otroligt tråkigt. Jag kommer sakna mina classmates den kommande veckan! I och för sig har vi ju sagt att vi ska träffas, men ändå. Jag är outsider och bor långt ifrån stan så det lär ju inte hända. Vickivick ska spela piano och köra och Eddie ska spela gitarr på Innocent som jag ska spela i Uppenbarelsekyrkan på den akustiska konserten! Det kommer bli skitbra. Nu ska jag göra något annat istället för att sitta här och tråka.
Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: alexandra
meen duuuuuuu jag fick osså studiedag (hiihi) puss :D
2008-10-24 @ 18:17:12
URL: http://favoriiiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback