25 oktober

publicerad den 2008-10-25 kl 17:13:32 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ciao,
Fasen vilken tråkig dag det är idag. Jag passar mina två lillebrorsor, vilken lördagkväll. Tiden går så jäkla långsamt, kan klockan inte bara vara åtta snart så jag kan natta Anton i alla fall? Jag svär på att han inte kommer somna fören elva eller nåt. Grejen är att jag vet att morgondagen kommer bli precis lika tråkigt. När mamma och pappa har kommit hem imorgon så ska mormor komma till oss och äta middag. Vi ska tydligen fira hennes sambo Peter som fyller år imorgon. Jag har ingenting emot min mormor men det är bara inte min favoritsysselsättning att äta middag med mormor. Jag ska nog ta och fixa lite till med min blogg i brist på annat att göra.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback