27 oktober

publicerad den 2008-10-27 kl 09:51:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Gomorron!
Nu är det måndag igen, men också första dagen på höstlovet egentligen. Simon har sovit hos sin kompis i natt så jag är ensam hemma när mamma och pappa jobbar och Anton är på dagis. Det är så himla skönt att vara ensam hemma på loven och så, det är så lugnt. Samtidigt känner jag att jag vill träffa några av mina gamla klasskompisar den här veckan. Man hinner ju inte träffas annard, men nu borde man ju hinna någon dag i veckan.
Nu är jag faktiskt nöjd med hur min blogg ser ut. Men jag har flera olika bakgrundsbilder som jag tycker är jättefina så vi får se hur länge jag har den här. Jag har så svårt att ha kvar något en längre tid, jag vill förändra hela tiden. Aldrig är jag helt nöjd. Det är himla dumt egentligen. Att aldrig vara nöjd menar jag. Det skulle vara bra mycket bättre om jag bara kunde vara nöjd med det jag hade från början och inte hela tiden sträva efter något bättre.
Nu ska jag göra något annat än att sitta framför datan, typ titta på TV eller nåt. Haha, precis som att det är någon större skillnad.
Tänkte ta upp min gamla vana att alltid avsluta blogginlägget med vilken låt som jag tycker är bäst just nu. Det är ganska roligt att titta tillbaka sen på gamla blogginlägg och utbrista: Hur fasen kunde jag tycka att den låten var bra?!

Bästa låten för tillfället: Free Fallin - John Mayer

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback