28 oktober

publicerad den 2008-10-28 kl 15:32:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hejsan,
Morgonen blev ganska strssig ändå för typ 5 min efter jag skrev det förra blogginlägget ringde Nella och sa att hon kom tidigare än vad vi hade planerat. Jag hade alltså inte lika mycket tid som jag trodde, men det gick bra ändå. När vi väl var hos Malin blev det inte alls som varken Nella eller jag trodde. Vi trodde att vi skulle vara där i kanske 2 timmar, sjunga, fixa stämmor osv. Nu var vi där i mindre än 1 timme, vi satt bara och fikade och lyssnade igenom låtarna 1 gång. Vi fick alltså inte mycket gjort. Det visade sig att Malin skulle till Berlin idag och hade bråttom. Både jag och Nella tyckte att det var ganska onödigt att träffas. Vi bestämde att vi skulle ses hemma hos mig på söndag istället.
På vägen hem, klockan var alltså runt 13, så hämtade jag Anton från dagis. Grejen är att han vill aldrig bli hämtad av mig! Det är ganska deprimerande faktiskt. Men det kan ha varit för att han sov när jag kom och jag väckte honom, men dagispersonalen sa att dom ändå skulle ha väckt honom ungefär då. Men i alla fall, när vi kom hem bakade vi chokladbollar och jag åt alldeles för många för nu har jag ont i magen, haha. Jag får skylla mig själv. Tänkte gå ut och gå idag också, någon som har lust att följa med?

Bästa låten för tillfället: We are the world - USA for Africa

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback