28 oktober

publicerad den 2008-10-28 kl 10:23:40 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Godmorgon på alla morgonpigga människor!
Idag är det tisdag och jag mår mycket bättre idag. Jag har precis duschat och sitter nu med en handduk på skallen. Idag ska jag repa inför Alices dop den 15 november med Nella och Malin. Grejen är att jag har aldrig träffat Malin, ännu mindre varit hemma hos henne och det är hos henne vi ska repa. Men jag ska träffa Nella vid busshållplatsen för hon är tydligen varit där. Nu ska jag borsta håret, sminka mig, äta någonting och sen får jag se hur mycket tid jag har kvar.
Just det! Måste kolla busstider tills imorgon. Jag ska jobba på en vän till familjens jobb imorgon! Jag tror att jag typ ska arkivera papper och sånt, inte så kul men jag får lite pengar i alla fall.

Bästa låten för tillfället: I don't wanna be - Gavin DeGraw

Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback