7 oktober

publicerad den 2008-10-07 kl 20:35:57 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Varför är alla sura på mig? Okej, inte alla, men många! Jag tycker inte att jag har gjort något särskilt för att förtjäna det, eller det kanske jag har? Inte något som jag har gjort medvetet i alla fall. Fan! Jag hatar mitt liv när det blir så här. Men i alla fall, imorgon har jag GeMu-prov så jag måste plugga nu. Jag måste dessutom läsa igenom en novell tills imorgon och ha märkt ut olika delar. Pisstråkigt. Nu måste jag dra. Varför säger man dra? Vadå dra? Ska man dra iväg benen någonstans eller? Det är samma sak med "nu måste jag sticka". Okeeej, du ska sticka? Vilket garn ska du använda? Hallå?! Det är ju konstigt. Men i alla fall.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback