29 september

publicerad den 2008-09-29 kl 19:25:36 i kategorin Mina depressioner l Kommentera (1)

Hej,
Jävla pissdag. Jag drömde mardrömmar hela natten, vaknade med huvudvärk som inte släppte, var på förmiddagslektionerna men orkade inte mer sen. Jag åkte hem efter lunch och drog ner rullgardinen i mitt rum och bara sov. Det gör liksom ont runt näsan och på kinderna, mamma tror att jag har bihålsinflammation. Jag låter tydligen väldigt nasal också, men det är inte något jag hör själv. Mamma ska ringa till läkaren imorgon, men jag kan gå till skolan i alla fall. Imorgon har vi klassensemble och vi har verkligen inte skrivit färdigt våran låt, den skulle ha varit färdig förra veckan. Imorgon har jag också samhällskunskap, ljudteknik, klassråd och matte.

Jag saknar mina gamla klasskompisar oändligt mycket. Inte alla, långt ifrån det, men några få. Det känns som att jag inte har pratat med någon på jättelänge! Men i alla fall, snart börjar Idol, måste förbereda mig.

Ciao,
Carro

Kommentarer
Postat av: alexandra
jag saknar dig också <3 :(
2008-09-29 @ 20:48:32
URL: http://favoriiiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback