3 september

publicerad den 2008-09-03 kl 17:22:55 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Nu är jag trött på att vara pank. Jag har fortfarande 2,69 kr på mitt konto, och det är för att mina pengar aldrig kommer! Jag blir tokig! Det är faktiskt inget kul att bara gå runt och veta att även om jag skulle hitta något som jag ville köpa så kan jag inte det för jag har inga pengar. Det är piss. Men i alla fall. Idag hade jag bara tre lektioner för idrottsläraren var sjuk. Jag kan inte säga att jag sörjde, men det blev lite dötid som man inte visste vad man skulle göra av. Vi hade GeMu på morgonen från 08:30 till 09:30, sen hade vi inte någon lektion fören 12:45. Det är tre timmar och en kvart med ingenting att göra. Och egentligen skulle jag ha hämtat Emma och Elin idag, men Emma blev sjuk så Åsa var hemma.
Ciao,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback