Bilder från lördagen

publicerad den 2009-04-11 kl 16:37:41 i kategorin Mina bilder l Kommentera (3)

Hejsan!
Jag kom på att jag glömde lägga upp bilder från förra lördagen hos Hilda! Jag tror att det är Frida som har tagit bilderna, eller det är från hennes kamera i alla fall :)


Julls & Vicks bestämde sig för att shota innan folket kom...


David, Viktor, Paul, Linnea & Emma sitter i trappan


Jag, Frida & Linnea sitter på golvet (som vanligt)


Vicks & Julls, älskl <3


Paul, Eddie (Emma) & David


Eddie, sötaste <3


Eddie & Fillelito!


Ursäkta, mina klasskompisar? :S


Jag...


Freddie var också glad!


T o m Ludde kom! :D

Jag tog nu inte med foton på människor som jag inte känner, det känns inte rätt. Bara så ni inte tror att det bara var klasskompisar som var där liksom. För det var det inte, det var massa andra människor också.. Hahah.

Kärlek,
Carro

Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G
Sv: Haha, jag håller med :) Jag har precis börjat läsa böckerna efter att jag fick 1an, 2an och 3an på min födelsedag, är i slutet av andra boken nu, och jag är helt beroende! Jag riktigt sträckläser. Så sjukt bra är dem! :D
2009-04-12 @ 00:00:49
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Alexandra
vilken fin tröja carro vart köpte du den? :D <3
2009-04-15 @ 02:54:35
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/
Postat av: Fillelito
Vilka härliga bilder!!

Haha jag lyckades väl inte riktigt se sådär hård ut som vi försökte xD + MOOOOOS, ser ut som att jag blir slagen av en osynlig näve :D Du får ta och skicka dem till mig? :)



PUSS
2009-06-18 @ 23:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback