BROLLE!

publicerad den 2009-04-24 kl 23:48:12 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Jag måste säga att Brolle var otroligt snygg i sina brillor! Musiken var grymt bra, stämningen på topp! Buddy Holly var skitbra! Dessutom fick jag en glad överraskning när jag märkte att en av gitarrlärarna i min skola var med och spelade! Det är ju verkligen supercoolt!

Seminariet tidigare idag var kul, men blev i slutet väldigt långtråkigt. Vi alla satt där och dog lite mot varandras axlar. Dock så berättade han lite roliga saker om Mamma Mia the movie, som att Pierce Brosnan inte kan sjunga för fem öre och att dom behövda mixa hans röst jättemycket för att det skulle låta som det gör i filmen. Och det låter ju inte ens bra i filmen! Mohahahah!

Efter seminariet hade jag dragit ihop en bunt med härliga människor att följa med mig till Kungshallarna och äta! Jag ville ju inte sitta där i min ensamhet och se allmänt utstött ut. Därför fick Jonis, Santi, Julls, Frida, Fredric, Hilda & Jerry följa med mig dit! Vi säger att det var mig dom följde med. Det var det nog inte egentligen, det var bara jag som gav förslaget.... Jag är inte så populär så att folk skulle följa med mig! XD

Men nu ska jag ta och lyssna in mig lite på Spotify och sen dra mig mot sängen. Jag är riktigt trött efter en mycket jobbig skolvecka.

Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback