Carro är lycklig och orange!

publicerad den 2009-04-01 kl 17:49:15 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

HEJ!
Jag är så glad idag, för att är så fint väder! Det är ju verkligen vår idag! Jag blir nästan lite deprimerad över att veta att jag ska spendera hela nästa vecka i Åre. Här är jag nu jätteglad för att jag blir vår, och så åker jag upp till fjällen där det är iskallt en hel vecka. Det är inte riktigt logiskt, nej.
Jag måste också förklara varför jag är orange, speciellt på händerna. I söndags kväll smörjde jag in mig med en hudlotion när jag hade duschat. Dagen efter tyckte jag att jag var lite orange, men jag tänkte inte så mycket mer på det. Igårmorse när jag gjorde samma sak igen så upptäckte jag att det var hudlotion med brun-utan-sol i! Inte konstigt att jag ser ut som en morot. Jag tycker att man får en mycket finare bränna när man solar solarium än när man använder BUS, för man blir som sagt orange av BUS.
Jag bloggade inte så mycket igår för jag var fullt upptagen med att skriva på min uppsats och sedan var jag på föreställning på Skärholmens Stadsteater. Jag måste säga att jag (såklart) jämförde Scengymnasiets musikelever med min klass och jag måste då också få påstå att vi är mycket bättre (såklart!). Hahah...
Imorse försov jag mig. Inte kul. Jag vaknade en kvart innan jag skulle gå till bussen så jag slängde bara på mig kläder som låg framme. Dock så var det en väldigt stor tröja som jag köpte på Monki igår som låg närmast så jag var stylish ändå. Allt som inte låg i min väska glömde jag, så jag hade varken idrottskläder, matkort eller noter med mig. Bra där. Jag fick springa till bussen med datorn i väskan så den var jättetung. Men jag kom i tid! Jag hade t o m tid att sminka mig innan jag började, jag hade lämnat kvar sminket i väskan igår! Ibland har man ju tur.
På idrotten fick jag sitta och skriva ner tider som mina vänner sprang på. Dom körde någon skum bana, typ hoppa över häckar, springa runt koner, krypa under häckar o s v. David var snabbast på 25,42! Tänk att jag kommer ihåg det!
På Inså-lektionen idag så bestämde jag mig äntligen för vilken låt jag ska köra på konserten, men det tänker jag inte berätta! För jag vill inte att någon ska ha hört den innan, då jämför man ju såklart med originalartisten. Dessutom kommer folk bara mobba mig för att jag har lyssnat på sån musik, men det var faktiskt... flera år sedan! Jag kommer inte ens ihåg hur många! Men som sagt, om ni vill veta vilken låt jag ska sjunga så får ni minsann pallra er iväg till konserten som är om ganska många veckor. Jag återkommer med datum.
Nej nu måste jag fortsätta med min vackra uppsats. Kul. Verkligen. Det hemska är att det är flera som redan är färdiga! Det är ju deprimerande!

Bästa låten för tillfället: Långa nätter - Melissa Horn

Kärlek,
Carro


Kommentarer
Postat av: Alexandra
Som svar till inlägget du skrev till mig - Jo det vet jag att du gör carro ;) Men jag får väl upp skrivandet i tempo nu när våren kommer. Finns ju lite mer att göra då + man blir gladare och tar mer insiativ då (iafl jag) :D om du ens förstår vad jag pladdrar om xD
2009-04-01 @ 21:17:39
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback