Cräftan Carro

publicerad den 2009-04-28 kl 21:05:36 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Ja, jag vet att kräfta inte stavas med c, men jag tyckte det var lite roligt. Inte det? Nehepp.

Inte för att jag är röd nu, men jag kommer säkert vara det imorgon. Jag solade dock inte hela tiden, 30 min, utan bara ca 20 tror jag. Det blev lite skillnad i alla fall. Jag vill inte vara vit som ett lakan nu när sommaren snart är här. Då får man ibland ta till lite fusk.

Vet ni vad det är för dag imorgon? Ja, onsdag, svarar ni då. Men det är onsdagen den 29 april. DÅ SLÄPPS TWILIGHT!!
Ni kan lita på att jag kommer köpa den imorgon. Eller jag kommer försöka göra det i alla fall.

PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback