Do you know the way to Santa Fe?

publicerad den 2009-04-20 kl 14:02:22 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hihih, det är en mening från en Rent-låt. Jag har ingen aning om varför jag valde att skriva den som rubrik. Jag hade inget bättre att skriva.

När jag kom till skolan idag så var jag av någon anledning väldigt nere. Det blev inte bättre på svenska då jag satt hela lektionen och gjorde i stort sett ingenting. Efter det var det dags för engelska, jag hade lite peptalk med några vänner och började nästan grina. Jag vet inte varför. Sen frågade min lärare mig varför jag såg så ledsen ut, och då började jag grina. Jag förbannade mig själv, för jag hade bestämt mig för att inte gråta. Jag vet inte riktigt varför jag grät, men en anledning kan vara att det har varit så himla mycket tankar och känslor inom mig dom senaste dagarna och jag har inte direkt... gett utlopp för dom. Nu känns det dock lite bättre. Och jag pratade med min lärare i samhällskunskap också, kändes faktiskt ganska bra.

Mamma åkte tillbaka till sjukhuset imorse, jag fick skjuts ända till Hammarbyhöjden. Det var förstås pappa som körde, mamma är typ var svag för att kunna köra bil. Jag tror att hon kommer stanna där ett tag nu, hon sa att det var alldeles för "stojigt" hemma, men jag kan jag i och för sig förstå. Jag menar, även om jag höll mig på mitt rum så kan ju Anton vara ganska högljudd.

Nu slutar snart rasten som jag har mitt i datorkunskapen. Jag har ångest inför italienskan som är efter. Jag tror att jag ska ha muntligt kursprov, och jag har inte pluggat. Jag har ärligt inte prioriterat det. Jag kanske kan förklara situationen för min lärare.

Puss på er! Saknar mina gamla vänner lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback