En slagen hjälte

publicerad den 2009-04-16 kl 06:58:52 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Inte för att jag är en hjälte, men ändå. Jag mår fortfarande inget bra, har ont i huvudet och halsen. Dock så har jag ingen feber så jag har tänkt att klara skoldagen. Jag måste i alla fall till skolan och lämna in naturkunskapsuppsatsen och hämta italienskagrejerna. Sen får jag se hur mycket jag orkar. Det känns ju lite skumt att sitta på en sångensemblelektion när jag inte kan sjunga. I och för sig skulle det vara bra att gå på GeMu:n idag, och det vill jag också. Jag älskar GeMu! Mitt betyg i samhällskunskap mår inte heller bra av att jag är sjuk.

Men strunt i det. Jag ska till skolan snart i alla fall, eller jag ska gå om ca 10 min. Jag kör på natural idag, inget smink alls och mjukiskläder. Men vad fan, jag är ju sjuk? Mamma skulle få spelet om hon såg mig, hon tycker inte om när jag går i mjukiskläder i skolan. Fråga mig inte varför för jag har ingen aning.

Skriver lite senare!
Sjukpuss!

Kommentarer
Postat av: Josefina
Tittar bara in för att säga hej =)
2009-04-16 @ 07:08:26
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback