Fan då

publicerad den 2009-04-15 kl 06:37:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Jag har blivit sjuk. Inte ens min inställning kunde förhindra det den här gången. Jag vaknade för en halvtimme sen och hade fruktansvärt ont i hela kroppen, typ ben och armar och rygg, allting! Jag pallrade mig upp ändå och drack lite te och åt en macka, men nu känner jag att huvudvärken är på väg och jag mår verkligen piss. Jag som har Inså idag. Fan. Men med lite tur så kanske jag inte får mammas långa sjukdomsperiod. Vem vet, jag kanske är frisk tills imorgon? Trots allt så gjorde jag så i helgen! På lördagen kom jag hem mitt i natten med feber och mådde piss, men sen när jag vaknade på morgonen efter så mådde jag utmärkt igen! Jag tror att jag satsar på det!

Kommer sakna mina vänner idag...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra
Angående senaste inlägg - okej tack gumman! :D



ojj det va inte bra du, kryp ner i sängen med en stooor kopp të! Krya på dig vännen <33
2009-04-15 @ 12:12:42
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback