Fredag?

publicerad den 2009-04-17 kl 23:33:53 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Det har inte känts som fredag idag. Vanliga fredagar brukar vara glada och roliga. Den här dagen har bara varit... tom. Jag har varit hemma med pappa, Anton & Simon och inte gjort någonting. Jag känner att huvudvärken börjar gå över och jag har ingen feber. Dock så känner jag av pollen i luften nu, men det har jag allergimedicin mot så det ska nog fixa sig.

Pillan åkte hem alldeles nyss, hon var här på en kvällsfika. Jag pratade med henne i telen och jag antar att hon hörde att jag var väldigt nere, så hon kom hit. Hon är så gullig, <3

Jag ska verkligen försöka att ta mig ut och göra någonting imorgon, om det så bara är att åka till centrum. Jag behöver hårfärg. Jag känner också att jag skulle behöva träffa människor, eller vänner mer specifikt. Jag vet att det är grillning i Trekantsparken imorgon och att jättemånga av mina vänner ska dit, men det är ju på kvällen. Om mamma får komma hem imorgon kväll så vill jag vara hemma då.

Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu. Även fast jag var hemma från skolan idag så gick jag ju ändå upp med Dodds på morgonen så jag är lika trött ändå. Men det gör inget, för jag tycker att Dodds var så underbar för att hon stannade kvar hos mig när jag behövde henne. Jag kan inte säga hur tacksam jag är för hennes vänskap. Jag förtjänar den helt klart inte.

Kram på alla.

Kommentarer
Postat av: josefin
Dags att ses snart igen? :D Typ promenad eller nått. Är inte helt kry för tillfället men nästa vecka någongång?
2009-04-18 @ 23:16:32
URL: http://momentsofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback