Ny design

publicerad den 2009-04-13 kl 21:53:17 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Som ni kanske ser så har jag ny design igen! Den här gången blev det en lite enklare men med en stark bakgrundsfärg! Jag brukar annars bara köra på ljusa färger, men det här kändes helt rätt! Jag gillar det i alla fall, vad säger ni?

Jag blev ganska besviken när jag alldeles nyss kom på att engelskauppsatsen inte ska vara klar imorgon utan på onsdag. Då har jag suttit och stressat idag helt i onödan. Fast i och för sig var det ganska bra för nu kan jag koncentrera mig på naturkunskapen. Men jag ska i alla fall gå och lägga mig nu, jag har fått fruktansvärt ont i huvudet och jag börjar bli lite rädd för att mamma kommer smitta mig. Hon sa att hennes också började med huvudvärk. Men men, jag har bestämt mig för att inte vara sjuk, så jag ska inte bli sjuk! Allt beror på inställningen!

Puss!
Carro

Kommentarer
Postat av: Nea
shitball design!! grymt you rock :D <33
2009-04-14 @ 20:54:51
URL: http://absolutlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback