Onsdag

publicerad den 2009-04-22 kl 12:27:45 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Dagarna går så jäkla fort. Halva dagen har redan gått, jag har bara svenska, engelska och Inså kvar. Dock så kommer det gå pissdåligt på min Inså för jag kan inte sjunga för fem öre. Hela mitt översta register och mitt understa register försvinner helt nu på våren när jag blir konstant snuvig. Jag vet inte vad jag ska göra, för imorgon ska vi sjunga våra låtar som vi ska sjunga på terminsuppspelet på sångensemblen, för att repa lite inför publik. Jag kan tyvärr då inte ta tonerna i varken Cry me a river eller Only hope. Låten som jag har valt att sjunga på konserten senare i vår är också väldigt hög. Som jag skrev i mitt förra inlägg, fan ta pollen. Jag hatar det av hela mitt hjärta. 

Paul är så irriterande. Jag tror att jag går och dör nu eller nåt. 

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback