PÅSKLOV!

publicerad den 2009-04-03 kl 17:34:37 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

HALLELUJAH!
Jag är så lycklig idag! Det är äntligen vår och soligt ute! Snön är borta och det är fredag, och det är lov! Och imorgon blir det till att festa järnet! Vart kan jag inte säga med risk för att det strömmar dit massa oinbjudna människor, men det kommer helt klart bli jättekul! Tjejerna från klassen ska träffas tidigare också och äta middag, så mysigt! Jag älskar mina vänner! <3 Jag vet redan nästan vad jag ska ha på mig! Jag håller på och tvättar min tröja som jag köpte på Monki så jag kan ha den med ett skärp, min kavaj över och antingen vanliga tights eller mina nya jeansleggings som jag köpte igår.
Jag tror att jag ska äta snart, vilket är väldigt bra för jag är väldigt hungrig. Det kan vara för att jag i princip inte åt någonting till lunch för jag var verkligen inte hungrig då. Jag tvingade i mig lite mat men det räckte inte tillräckligt länge för att hålla min energinivå uppe så jag satt mest och skrattade väldigt tyst med Eddie hela kören. Den är ju ändå så tråkig så då kan man lika gärna skratta sig igenom den, även fast jag inte sjöng ett smack.

Kärlek,
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback