Snabb skoldag

publicerad den 2009-04-14 kl 16:47:18 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (0)

Hej,
Jag kan med förtjusning säga att min dag har gått jättesnabbt! Det känns som att jag alldeles nyss satt på klassensemblen och sjöng Good Vibrations fast det var första lektionen imorse! Härligt härligt!
Jag fick i och för sig nya läxor idag, men om man bortser från dom så har jag bara naturkunskapen att koncentrera mig på, vilket känns jättebra. Dock ska den vara inne i övermorgon och jag har inte ens börjat. Det kanske inte är så bra. Dessutom ska jag på kör ikväll, så jag får väl speeda upp farten lite. Därför ska jag nu, (med glädje!), läsa om global uppvärmning tills jag spyr.

Kärlek,
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback