Spårlöst

publicerad den 2009-04-20 kl 22:02:46 i kategorin Vanligt babbel l Kommentera (1)

Jag var bara tvungen att skriva lite om TV-programmet Spårlöst som alldeles nyss visades på TV4. Jag grinade jättemycket! Jag brukar grina till liknande program, när familjemedlemmar återförenas, men nu grät jag ovanligt mycket. Jag tror att jag grät lika mycket som mamman! Herregud. Om du inte såg programmet ikväll, se det nästa vecka. Det är så långt ifrån min egen verklighet, att inte ha träffat sina biologiska föräldrar, så jag vet inte direkt vad det är för paralleller, men något är det. Bara det att jag föreställer mig hur det skulle vara att träffa sin mamma gör att jag grinar. Jaja, nog om det. Nu ska jag faktiskt gå och dricka te och äta en macka med marmelad och ost, mums!

Kommentarer
Postat av: Heléne
Hej gumsan,



Jag såg det också och grät floder. Jag tror till och med att Micke fälde en tår. (PS det han som vill se programmet varje vecka)



Kramis
2009-04-21 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback